Hedda- nytt löshår( skulle publicers kl18.00, bloggen krånglade)

Tjeee idag har jag köpt nytt löshår:) Eller först var jag ju i skolan men vi hade halvdag så vil slutade  halv 1, då åkte jag, Emilia, Viktoria, Rebecca och Clara in till stan. Jag köpte löshår och dem andra köpte lite kläder. Sen hamnade vi på ett cafe och diskuterade sommarplaner. Fyfaan vad jag längtar asså, jag känner på mig att den här sommaren kommer bli den bästa någonsin:) yeye runt 3 skulle alla åka hem så då gick jag och tränade. De var jätteskönt, det var så längesen jag tränade nu.
Yeye nu ska jag gå upp till pappa och äta middag. Är hemma hos mamma just nu. Ni får se bilder på mig i extensions senare ikväll.
Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0