Hedda- Ser på Entourage

Hej :) nu sitter jag här och ser på Entourage med Padre och Gustav. Det är såjävla bra men det var ett tag sen jag såg det.
Idag var jag hemma hos Rebecca med Emilia, Vikku och Clara. Jag och Emilia hade hyrt film på vägen dit. det blev heartbreak kid, jag har sett den förut men den är bra faktiskt.
Igår så var jag på stan med Vikku och Emilia och shoppade. Jag köpte en tunika, en kjol och strumpbyxor. Ni får se bilder senare ikväll.
Nu ska jag börja spara pengar till Extensions, jag har runt 400 nu så jag behöver bara 200 till.
Yeye nu ska jag fortsätta kolla men jag lägger in bilder på kläderna ikväll.
Pusss

Kommentarer
Postat av: Lotta

du kommer imorgon va? viktigtviktigt!

2009-01-11 @ 22:01:33
URL: http://essieochlutta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0