Hedda- ska gå och lägga mig snart

Hellu, idag har det inte hänt nåt speciellt i skolan. Efter skolan åkte jag och Emilia med Vikku hem till henne.  Sen åkte jag hem för jag och Gustav skulle laga middag idag, hehe ni vet ju hur det brukar gå:P Men idag gick det faktiskt lite bättre än vanligt. Det gick faktiskt att äta. Efter middagen kom pappa hit för vi skulle bestämma lite grejer, bla  om jag får åka till Orsa och efter en lång diskussion kom dem fram till att jag får åka:)
Så dagen efter min födelsedag åker jag och Emilia med Hennes familj till Orsa. Och som Emilia skrev så kommer vi vara "lediga" i 4 veckor om man räknar prao som att vara ledig, hehe det gör jag.
Imorgon ska vi kanske börja leta prao, vi tänkte försöka hitta nåt cafe där vi även kan få sommarjobb i sommar.
Yeye nu ska jag sova för vi har studio imorgon bitti så jag måste gå upp tidigt, pusss och god natt♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

ska inte ni svara på frågorna från frågestunden snart ?

2009-01-14 @ 17:18:04
Postat av: Hedda

jo vi tänkte svara på dem på fredag så se till att fråga nu om ni undrar över nåt:)<3

2009-01-14 @ 18:00:52
URL: http://heddaochemilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0