Hedda-slingat håret

Tje , jag sitter här och läserH&M katalogen som jag fick hem idag. Hittade en hel del fint att beställa hem.
Efter skolan idag åkte jag, Emilia och Clara till en frisör för Clara skulle slinga håret och när vi kom dit och jag såg hur billigt det var( 480 kr för slingning) så ringde jag mamma och frågade om jag kunde göra det och hon tyckte det var en jättebra ide så jag slingade äntligen bort min utväxt. Nästa vecka tänkte jag köpa extensions för då har jag samlat ihop tillräckligt med pengar.
Yeye efter frisören hängde jag med Emilia hem och åt och sen var jag hos henne till för nån timme sen. Borde ha pluggat nu men fastnade vi datorn så jag får väl börja nu, så jag drar nu , pusss.


ser ni skillnaden? Hehe inte så fina bilder, menmen man ser ju håret iallafall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0