Benjamin gästbloggar 1337 alltså en riktig elit

Hej! Kära läsare idag är det jag BENJAMIN som gästbloggar. Idag blir det en Hiss och Diss lista


HISSA

Alla som vågar vara sig själva och skiter i vad alla säger om en.

Benjamin, Benjamin är en skit skön grabb på 15 år som bor på kungsholmen med ett brett intellekt, alla vill vara som honom och det förstår jag. han är bara bäst.

Coca Cola: Coca Cola är världen godaste drick som går att dricka, ni som inte gillar kola kan tagga långt härifrån.

Hedda och Emilias Blogg: Hedda och Emilias blogg är förmodligen den bästa bloggen som finns i denna planet.

Blondinbella: Blondinbella vågar vara annorlunda, Hon gör ett mycket svårt val när hon färgar sitt hår till brunt. Vissa säger att hela bloggen blir fake nu men det tycker inte jag. Det hon har gjort var riktigt bra. jag har absolut ingenting imot blondiner FÖRRESTEN.

DISSA

Kissie: Snäla rara lilla 18 åriga flicka VÄX UPP SNÄLLA, hon är så jävla omogen så det inte är sant.

George kavak: George Kavak borde slänga sig i väggen.

Mikael Thomasson: Mikael Thomasson borde skjuta sig själv.

Kommentarer
Postat av: viktoria

Benjamin!!!! SKÖÖÖN KILLE!

2009-08-01 @ 06:35:23
Postat av: mickis

gulligt benjamin :)

2009-08-01 @ 15:09:25
Postat av: george

benjamin KUK

2009-08-01 @ 16:10:50
Postat av: Alex

hahahaha

2009-08-10 @ 10:18:38
Postat av: elin

haha inte ens killar gillar kissie..

2009-08-20 @ 21:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0