Emilia- Är framme nu !

Hej på er, är i Italien nu , vi kom fram runt halv 2 . Vi har våran dator med oss och vi har trådlös uppkoppling här så jag kommer kunna vara inne varje dag :) Det är faktist rätt så mycket svenskar i den här byn , mer än vanligt . Det är lite mulet , och det ska vara lite mulet imorgon också men det stoppar inte oss från att åka till stranden .
Idag när vi kom fram så gick jag upp på våran andra balkong och vilade lite , men det slutade med att jag somnade i solen , jag brukar aldrig kunna somna när det är varmt , men jag har inte sovit bra inatt .


Jag just nu på balkongen.


berg utanför oss .


Syskonen och jag .

Nu vill Oscar och Matilda ha datorn för att dom ska titta på film.
Hör av mig imorgon !
kram

Kommentarer
Postat av: rebecca

sööööööööööötis!

2009-07-10 @ 23:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0