Emilia- barnvakt

Hejsan . Sitter i min säng nu igen och bara tittar runt lite på datorn . Jag känner mig som en datanörd , haha . Men jag har ju inget annat att göra just nu så då är datorn min räddning .Idag var vi vid stranden Latte , det var roligt . Det var inte så jätte stora vågor , men det var kul iallafall . Ska snart vara barnvakt åt 4 barn , mina småsyskon + våra kompisars barn . Mamma och dom ska på resturang ikväll . Jag får ju pengar och det behöver jag för om 17 dagar sitter vi tjejer på ett plan ner till Frankrike ! åh det ska bli så roligt att vi tjejer ska åka ensamma dit . Jag kommer bara vara hemma i 4 dagar och sedan åker vi . Så på dom dagarna ska jag försöka hinna göra så mycket som möjligt . Har faktist redan bestämt lite .
31- Kommer jag hem . Ska till Hedda på kvällen så ska vi tjejer sova där .
1- Bara ta det lugnt
2- Antagligen träffa philip
3- Åka in till stan och shoppa lite smågrejer till Frankrike, sova hos Hedda på kvällen
4- Åka till Arlanda , och planet går kl 7 på morgonen .

Jag har redan planerat det här . Nu är det 13 dagar kvar tills jag är hemma i Sverige ! :)



Jag just nu .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0