Emilia- Chattar med älsklingen Clara !

Tjohopp ! Just nu chattar jag med Clara , Åh vad jag längtar efter henne , det var så sjukt längesen vi träffade varandra . Vi har knappt träffat varandra den här sommaren :(
Idag har jag bara varit vid floden ett litet tag , imorgon ska vi till stranden så det ska bli skönt . Haha jag tog nyss massa flummiga bilder på mig när jag hoppar runt på balkongen , men bakom mig så är det en gubbe i ett fönstret , haha . Han måste undrat vad jag höll på med .
Jag känner mig som en tjockis här nere i Italien , jag vågar knappt gå till affären längre . Dom måste ju seriöst undra , jag köper antingen chips , choklad eller cola varje dag . Men det brukar vara så när jag inte röker då äter jag grymt mycket onyttigt . Jag kommer få rulla fram i Sverige !
Jag har tänkt på en sak , varje dag så händer det något pinsamt för mig här i Italien . Undrar vad som kommer hända imorgon ? antingen kommer jag väl råka visa mina privata delar på stranden utan att veta om det , det händer ju alla någon gång . äh jag vet inte .
Juste på Lördag är det någon fest i byn . Jag vet inte om jag vill gå . Pinsamt att gå med sin familj . Det är ju också ungdomar där . Försej så är det väl mycket svenskar också . Ni lär väl märka om jag går eller inte , för isåfall kommer jag sitta fastklistrad vid datorn om jag inte går ..



Jag ser så himla siten ut , jag längtar efter att få fixa iordning mig på morgonen. Nu är det en vecka kvar i solen .


Bergtoppar+ himlen utanför oss just nu .


Vindruvsplantor som hänger över våran balkong en trappa ner , det är för att vi ska få skugga + en liten del av byn Olivetta.

Ska se på film på den här datan nu . Hörs imorgon !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0