Emilia- Ciao

Ciao , just nu sitter jag på våran balkong som är längst upp. Idag var vi vid stranden , men det blåste skit mycket , nästan storm . Så det var ju skit höga vågor men vi låg vid vågbrytarna eftersom att vi har mindre barn med oss . Imorgon ska vi till Menton , och sen ska vi äta musslor med pommes frites , den årliga lunchen , vi äter det varje år när är vi är i menton . Igår fick jag typ dataförbud för att jag skulle vara snäll och hälla upp vatten i den lilla poolen uppe på våran balkong , men sen hade jag glömt att stänga av vattenslangen så det blev översväming . Det började till och med rinna vatten bakom väggarna ner till den andra vånigen .  Haha vet inte hur jag lyckas igentligen . Iallafall så lackade mamma och Fredrik så då sa dom att jag inte fick datorn , Igentligen inte idag heller men jag tjatade lite . Idag köpte mamma dom där kära lösnaglar som jag tänkte pilla på mig senare , jag vet att det är onödigt att ha det här , men jag ska köpa fler paket med mig till sverige . Så varför snåla ?

Här kommer det lite fler Ego bilder på mig .

Lösnaglar


Me


Nu tror jag det bara är 2 veckor och 2 dagar kvar tills jag kommer hem :)
* överlycklig*

Kommentarer
Postat av: hedda

TJena gumman, vad fin du är, men du skullle dukunna köpa med såna där lösnaglar till mig ? :) självklart ger jag dig pengar när du kommer hem, Missss you honey

2009-07-16 @ 14:59:23
URL: http://heddaochemilias.blogg.se/
Postat av: Emilia

Självklart kan jag göra det :) SAKNAR DIG !

2009-07-16 @ 20:31:09
URL: http://heddaochemilias.blogg.se/
Postat av: viktoria

skulle du kunna köpa sånna till moi också?

du får pengar?

saknar dig <3

2009-07-20 @ 14:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0