Emilia- Hedda is back !

Haha jag har varit den ända som har uppdaterat den här veckan , men nu äntligen är Hedda tillbaka .
Jag har precis legat och solat på balkongen i 2 och en halvtimme . Jag var tvungen att gå ner och svalka mig i duschen . Fick svårt att andas. Ikväll är det den här festen i byn . Förrut när det har varit sånna här fester så har det varit någon dj so spelat , det skulle ju vara kul att gå på den här festen om jag hade en kompis med mig , men det är segt att gå med sina föräldrar . Men jag ska bara äta där sen går jag hem .
Juste jag solade med citron i håret , och när man ska skölja ut det ur håret så blir håret som papper , och jag hade inget jävla balsam så nu känns mitt hår som papper ! Ja nu vet ni det , haha .. Jag har verkligen inget liv här nere . Ska leta efter lite godis nu . kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0