Emilia- Landet

Idag kom mamma och hämtade mig hemma hos pappa och så åkte vi till landet som ligger ca 10 minuter från pappa . När jag kommer till landet så får jag veta att mina syskon har löss . Gissa om jag får panik ! Så mamma tittade igenom mitt hår ,  gissa vad !? hon hittar en liten lus på mig och jag börjar gråta för att jag får panik . Men inget mer hittade vi . Men det var bara att spraya hela håret med lusmedel och kamma länge . Men ni kan vara lugna , Jag är lusfri nu ! och ska nog för säkerhets skull göra om det imorgon . Sen har jag också lagt mina extensions i frysen+lusmedel+kammat dom , ifall att det kan ha hmnat någonting där . För er som inte visste så kan det hamna löss i löshåret också . Men jag hittade inga löss . har inte råd att köpa nya . Och onödigt eftersom att jag åker till Italien på Torsdag.

Okej nu har jag berättat om en sak som man inte vill att alla igentligen ska veta , men det är en blogg och man bör berätta sanningen.
Idag åkte Viktoria och Hedda bort , hedda hinner jag träffa en gång innan jag drar till Italien , men Viktoria kommer jag inte träffa på 4 veckor "/

Ska prata med Rebecca i telefon nu . Hör av mig imorgon !
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0