Emilia - Måste shoppas

-Lösnaglar, Ska köpa 2 pack , 50 kr per ask , 3 olika sorters lösnaglar .
-Smink , oftast redan sånt smink som jag redan har
-väska , jag köpte en förra året på marknaden som jag har haft i ett år nu .
-Plånbok , min försvann . Ska även köpa en till rebecca .
-Keps , om jag nu lyckas hitta en snygg .
-Kläder , men det är en självklarhet att man lyckas hitta lite kläder att köpa med sig hem .



Kanske är dags att byta ut den här väskan , Men den är så otroligt skön , och man får verkligen plats med massa saker i den fast den inte är så stor . haha det kanske kan bero på att jag har gjort hål längst ner i väskan så man kan lägga massa saker där nere . Ett bra gömställe . Inte för mig längre , men ni bör testa .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0