Emilia- Mer kläder

Tjo !
Ännu en dag har gått här i Italien , nu är det bara 2 veckor och 1 dag kvar . Jag har chattat lite med tjejerna på Fb , och Viktoria är också utomland lika länge som jag med sin familj , hon längtar också hem lika mycket som jag . Så nu vet du Viktoria , vi är 2 om det !
Idag var vi i Menton , och då shoppade jag på samma affär igen , den här gången hittade jag 2 tröjar/linnen. Igår satte jag på mig ett par av mina lösnaglar, sen målade jag nagellack på dom också , ni får se på en bild längre ner ..
Imorgon ska vi nog till min och Heddas favorit strand Latte .



Är tvungen att hålla i tröjarona eftersom att jag tar med webcam , Ett rosa linne ca 40 Kr


Ett till mönstrigt linne , ca 140 kr


Försökte få en bra bild på mina lösnaglar jag satte på igår . Men den här får duga .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0