Emilia- Pank !

Ja det var ordet , jag är Pank ! Idag har jag handlat upp mina pengar , eller jag har 20 euro kvar , men jag ska ju köpa lösnaglar till både Hedda och Tinna + att jag också ska ha 1 eller 2 packet . Så jag kanske har en 5 euro över . Men jag har massa pengar hemma , men allt det ska gå till älskade France .
Idag var det marknad igen , och jag lyckades hitta en väska för 20 euro och ett par solglasögon för 4 euro . Vet inte om jag tycker om solglasögonen. jag försöker få mig att gilla solglasögon , men jag tycker verkligen inte att jag passar i det . Men det låg så himla mycket solglasögon på ett bord så jag tog dom första bästa kan man säga . Sen gick vi också in i en affär som hade skit mycket billiga saker , då hittade jag en blus/tröja som jag vill ha , men mamma tyckte att den såg förstor ut , och den fanns bara i one size . Typiskt ..
Pratade nyss också med Philip i telefon , Det var jätte roligt att få prata med honom igen , saknar honom !



Försökte få med hur väskan ser ut inuti . vet inte om jag lyckades så bra .


Såhär ser väskan ut när man håller i den .

Mamma ropar , ska gå ner och se vad hon ville .
see you later .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0