Emilia- Rumpan brinner

Tjo , Idag var vi vid stranden , och jag smörjde in mig med 10 idag ( har smörjt in mig med 15 dom andra dagarna )
Iallafall så har jag bränt bak låren och min rumpa . Haha . Så nu är det fram med Aloe veran . Juste idag när vi låg vid stranden så var det 3 Italienska killar som höll på att sparka med en boll och så glodde dom skit mycket på mig , och det märkte Fredrik också , så han vinkade åt dom och sa på Italienska att dom skulle komma ! Fattar ni hur pinsamt det var . Just då så sparkade dom bollen mot oss så att jag kunde ge den till dom . Och Fredrik gav ju då mig bollen såklart för att han tyckte att jag skulle ge den till dom . Åh jag blev så jävla sur på honom . Det var tur att dom inte hörde vad jag sa till honom , hehe .. Så därför låg jag på magen hela tiden för att kunna gömma mig så mycket som möjligt . Men jag kan ju erkänna att 2 av dom faktist såg bra ut . Så lite spanade man i smyg .

Jag vet inte om ni har läst en tjejs blogg , hon är 15 år och gravid med tvillingar . Iallafall så har hon fött dom nu . Ska bli kul att läsa hennes blogg nu när hon fött dom . Och se om det är så jobbigt som det verkar ..
Ska ner till den andra balokongen där dom andra sitter , ska se om det finns lite efterätt till mig kvar , och sensak jag se på Mamma Mia med min lillasyster .


Kommentarer
Postat av: amme

vad heter bloggen sötan?

2009-07-20 @ 22:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0