Emilia- Sista dagen

hej hopp !
Idag vaknade jag runt 12 då la jag mig framför tv:n och degade . Sen så åkte jag och träffade rebecca vi åkte mest runt och fixade lite saker . imorgon åker jag till Italien i 3 veckor ! hörde ni , 3 veckor med min familj .. Hur ska jag överleva ?! 
Vi kommer bila till Italien , jag har gjort det 3 gånger förrut . Så imorgon kl 6 på morgonen ska vi åka från kära stockholm ! Vad är det med mig , brukar man inte vilja åka bort från Sverige ? Aja jag tror jag kommer ha dator där + att jag kommer ha tillgång till skype .





Här är bilder från Ventimiglia som vi brukar vara i , men byn vi bor i heter Olivetta .

Men ni får ha det så jätte bra . Jag kommer hem den 31 , så jag är hemma i 3 dagar innan vi tjejer åker till frankrike i en vecka , åh jag längtar jätte mycket !

Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0