Emilia- Stockholm i mitt hjärta .

Ja vart ska jag börja ? jo jag är så jävla trött på mamma och Fredrik , och jag längtar hem till Sverige . Idag var vi vid stranden som vanligt, och mitt humör har varit på botten , jag har varit irriterad på allt som rör sig .. sen så har jag en annan sak i tankarna hela tiden , och bara jag tänker på det så blir jag så jävla sur på mamma ! Men på Tisdag så kommer mamma och Fredriks kompisar hit så då kan man äntligen kunna få vara lite ifred från dom . Seriöst vem överlever 3 veckor i streck med sina föräldrar .. kanske 3 dagar om jag har tur .
Det har inte hänt någonting speciellt idag , alla dagar ser likadana ut , bara olika stränder .
Först ligger vi vid någon strand och solar o badar . Sen går vi och köper glass . Efter det brukar vi åka till en flod som har sötvatten . Så badar vi lite där för att få av oss allt saltvatten . Det är jätte skönt att bada där , man är avsvalkad hela kvällen för att vattnet är så grymt kallt.
Som ni ser så har jag ingenting roligt att skriva om i bloggen . Men för mig är det kul att skriva i bloggen . Då har man något att göra i en halvtimme .
Imorgon tror jag vi drar till Menton . jag älskar att vara där , för att det är så mycket turister och det finns mer affärer där än här i menton  . Ni kanske inte visste det men jag gillar att vara på ställen där det finns mycket svenskar m.m .
Juste idag hittade jag ett paket med 3 olika par lösnaglar för 50 kr !


Ja jag har inget roligare att ta kort på förrutom mig själv . Och jag ser inte direkt ut att ha kul .


P.S , Rebecca du glömde ge mig pengar till din plånbok , jag lägger ut pengar till dig och köper den .

Kommentarer
Postat av: rebecca

juste fan! men du får när du kommer hem älskling! jag saknar dig

2009-07-14 @ 13:00:22
Postat av: Anonym

Ja det är okej :) Men jag vet inte ju inte om jag kommer hitta en som är snygg . Men jag hinner ju gå på marknaden 2 gånger . Jag saknar dig med !

2009-07-15 @ 19:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0