Emilia- Tråkigt

Humör just nu: Uttråkad
Är det nåt du absolut inte äter: Blodpudding
Kläder just nu: shorts+tunika
Musik just nu: Feels like home to me
Vad sa du senast: Det här var sista gången jag hjälper er . ( sa det till syskonen) :P
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: ingen aning
Längd och vikt: 178 cm , 53-54 kg
Hur många kuddar sover du med: Här i Italien är det 3 , hemma brukar jag sova med 2 st kuddar.
Favoritväder: Sol
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Mobil, kompis , flygplan
Spelar du nåt instrument: Nej
Morgon- eller nattmänniska: Mellan ting , Går och lägger mig rätt så sent , men kommer upp i lagom tid dagen efter
Sparare eller slösare: Slösar
Vem är viktigast för dig: Många är viktiga , och det beror på hur man menar , Vänner är väldigt viktigt och familj
Bästa film: Många , gillar mest svenska ungdomsfilmer , man känner igen sig i dom .
Tror på liv på andra planeter: om insekter räknas , så ja .
Kommer du ihåg din första kärlek: Ja
Har du några homosexuella vänner: Nej tyvärr .
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: olika från person till person
Hur många barn har du/vill du ha: Vill inte ha några alls , men om jag skulle få för mig att skaffa barn så 1 barn isåfall.
Bio eller promenad: Bio
Snarkar du? Haha ja !
Rädd för insekter? Vissa
Äckligaste insekten: Spindel
Bästa bok? Linas kvällsdagbok
Vad vill du jobba som? Har faktist ingen aning
Pizza eller hamburgare? Pizza
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Mitt rum är alltid stökigt , men det är skönare med städat rum
Gungar du på stolen? Sällan
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? ALDRIG !
Hur många syskon har du? 4 småsyskon, Oscar, Matilda, Viktor och Klara ( + Melker och Josefin)
Vad är du mest rädd för? Att bli sårad
Är du rädd för blod? nej
Saltar du på maten? Ja ibland
Gillar du att sjunga? Ibland
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? Samsam ska jag gå.
Anser du att du är stark? Haha såklart .. nej långt ifrån
Brukar du sola? Ja när jag är utomlands
Vad gör du om du får hicka? skrattar
Röker du? ja
Snusar du? nej
Kaffe, te eller inget? te



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0