Emilia- Trött

Hej hej . Sitter i min säng och skulle kunna somna när som helst . Jag blev väckt halv 8 , för att vi skulle sjunga för Oscar . Sen var jag hemma på förmiddagen . Då hann jag rensa min gamla smink väska och tvätta allt smink . Sätta på nya lösnaglar . Och sedan sola i ca 45 minuter . Efter det åkte vi till Stranden och vi kom hem för en halvtimme sen . Idag var det sjukt stora vågor , jag vågade inte bada , haha !
Ikväll ska vi på en pizza restuarang här i byn , så äntligen ska jag få göra mig lite fräsch . Saknar det ..  Funderarar också på att gå och köpa chips eller choklad . Jag är så himla godis sugen varje dag . Salt och Choklad är så himla gott när man är utomland . Men jag kommer väl komma hem med massor av finnar . Tur att man har en hel bilresa på sig att klämma dom :P Nej men usch vad äcklig jag är ..
 


Min nya favorit låt med Shakira . Den är jätte bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0