Emilia-Update från Italien

Hejsan , Hur är det i Sverige ? varmt eller kallt ? soligt eller regn ? jag har ingen aning , har inte snackat med någon på ett tag .  Idag har det varit molnigt hela dagen . Vi har varit vid Menton , och jag lyckades få med mig en tröja hem . Igår så tyckte min mamma att jag luktade rök så hon rotade igenom min väska och hittade ett cigg paket . jag var fan mer sur på henne än hon var på mig . Hon hade liksom rotat i min väska utan att jag visste om det . Det här är inte första gången dirkekt , utan snarare 4-5 gången dom hittar ett cigg paket . Jag undrar bara när dom kommer ge upp ? Och såklart så hotar dom med Frankrike . Det gör nästan alla våra föräldrar , alltså vi som ska til frankrike . Gör man si eller så , ja då kanske det inte blir något Frankrike .

Imorgon ska vi kanske åka till Nice och åka till en stor affär som jag inte kan namnet på . Varje år så brukar vi få runt 200 kr var att shoppa för där . För mig blir det oftast smink , kläder eller någon väska . Sen ska vi också möta upp mamma och Fredriks kompisar och lägga oss vid stranden i antibe ( vet inte hur det stavas).



 Här är t-shirten jag lyckades hitta . Affären heter Camaieu , och det är nästan bara rea plagg där . Den här kostade 7,95 euro . ungefär 80 kr i svenska kr . Nu ska jag sätta på en film på datorn .
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0