Emilia

Hejsan ,vi åkte inte till stranden latte idag , vi åkte istället till en flod och badade där på förmiddagen , sen på eftermiddagen så åkte vi på en stor marknad nere i ventimiglia . Där lyckades jag hitta en smink väska , och 2 plånböcker, en är till mig och den andra är till Rebecca . Alla saker kostade igentligen 50 kr var , men jag lyckades pruta en tia på varje sak , så tillsammans blev allt 120 kr . Billigt va ?
Nästa fredag ska jag försöka hitta en väska också och några snygga smycken kanske . Pratade med Rebecca och Amelia i telefon idag också . Så det var trevligt . Hedda kan inte du ringa mig när du ser det här inlägget , du kan ju nummret och allt. 


En smink väska .


En till Rebecca och en till mig , Den första plånboken ser ut att ha lite bruna kanter på bilden , men i verkligheten så är den mer vinröd brun . ( skrivet till Rebecca )


Såhär ser dom ut när man öppnar dom .

Så nu får du välja en plånbok Rebecca :)
Dom är rätt så lika . det fanns inga andra snygga beiga .
Ska dra ner till köket och titta om jag kan få tag på lite ost och kex nu ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0