Hedda- En (inte) så het engelsman

Tjeeeeeeeeeeeeeeeena, kom hem för ett litet tag sedan och sitter nu och drickar min älskade cola light. Ikväll var jag med Clara och Rebecca och vi har sutttit och pratat och badat i plaskis , haha tillslut hade vi badat hela kroppen. Så det var mysigt. Vi kanske stack hem runt 11 men när jag och Clara satt på t-banan kom vi på att vi inte orkade gå hem så vi köpte godis och satte oss på en trappa och pratade. Och sen när vi skulle gå så kom det en engelsman och pratade med oss och frågade om vi var systrar och massor med grejer. Och sen det sista han frågade var om vi ville hänga med ut på nån bar men dumma som vi är säger v nej :S hahahah sen precis när han hade stuckit så ångrade vi oss , men jajja sånt e livet. Nu ska jag gå och lägga mig för imorgon åker jag ill dalarna, Jag kommer hem på torsdag och jag kommer inte ha tillgång till dator.
Men ni får ha det så jättebra, PUssssssssssss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0