Hedda- hemma igen efter en lång dag

Tjeeen anu sitter jag i min säng och har tråkigt. Jag har varit på grönan hela dagen med Emmilia, Viktoria och Rebecca. det var skitkul och nya Insane var verkligen grym. Jag och Rebecca gick spökhuset och var livrädda, vi gick tillsammans med nån lantisfamilj som vi aldrig har träffat förut, och när ett spöke kom då HOPPARRebecca på den äldsta killlen bakifrån för att hon blir så rädd, hahah det var iallafall sjukt kul.Det var jävligt varmt och skönt väder. Det var ganska mycket folk men inte så att det blev jobbigt. Kl 11 stängde det så då stack vi hem för alla var så sjukt trötta. Just det  Viktoria har tagit lite bilder så ni får det sen.

Sen när jag kom  hem och längtade sjukt mycket efter att få lägga mig i sängen och sova så träffar jag 2 av gustavs kompisar i porten(de var påväg in alltså) och förstår direkt att det kommer bli lite svårt att sova. Men de var typ bara 10 pers men det var ganska hög musik. Men nu är musiken avstängd och de är typ 7 pers. Jag fick iallafall ett glas vin(pappas vin:P) och sen kom pappa hem så jag satt och snacka med honom ett tag. och nu är dem ganska tysta där på övervåningen och pappa har gått och lagt sig så jag ska nog försöka sova nu, Vi hörs imorgon, God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0