Hedda- Ikväll var sista gången jag läste kissies blogg

Ja seröst nu vägrar jag vara med att bidra till att hon ska kunna köpa sina jävla fula kläder. Jag har inte blivit så irriterad på henne förut. Hon har bara varit lite smått irriterande men ändå underhållande men nu vill jag bara slå till henne. Hon sitter och skriver att hon hatar unga mammor, hippies och lesbiska.  Jag står inte ut längre. Hon är ju faan störd i huvudet.
För det första så tror jag inte ens att hon vet vad hatar betyder för vill hon verkligen att alla unga mammor, hippies och lesbiska ska DÖ, för ja det är vad det betyder- Okej visst vi använder det ju på att annat sättt, men har man en av sveriges största bloggar då ska man faan tänka på vad man änvänder för ord. Och för det andra, okej vi säger att hon verkligen hatar de här personerna men då skriver man väl faan inte det så att hela världen skulle kunna se.
NU lovar jag mig själv och er andra, jag kommer ALDRIG mer gå in på hennes blogg,

Jajja nu ska jag faktiskt sova , behövde bara få ur mig all ilska, pussss

Kommentarer
Postat av: Anonym

bra skrivet hedda!

2009-07-04 @ 18:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0