Hedda- Inte mycket sömn

Tjeeenare, igår kväll åkte jag och träffade Clara och sen flöt kvällen på. Vi hade en underbar kväll med många nya människor som jag aldrig träffat förut. Ja det var en underbar kväll iallafall och jag somnade inte förrens kl 7 kanske. Sen gick vi upp kl 10 jobbigt asså men ändå var jag inte så trött, jag hade dock lite ont i huvudet men jaja sånt är livet.
Sen åkte jag och Clara hem mot fridhemsplan och käkade tidig lunch på Seven eleven , hahah dem har faktiskt god snabbmat.
Sen stack vi båda hem och jag träffade Tinna och nu ska jag städa(jag städar ju för att få ihop pengar till frankrike) och senare ikväll vet jag faktiskt inte vad som händer.

Yeyey  måste dra, pusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0