Hedda- Måste sova

Klockan är 20 i 4 och jag är fortfarande vaken, det är ju inte så farligt de dagar jag sover till 1 på dagen men imorse gick jag upp halv 8. Men det har inte blvit av att jag har gått och lagt mig.
Jag har iallafall haft en mysig kväll. Först gick jag och träffade Rebecca. Sen lite senare träffade vi Benjamin, George, Timur och Micke och gick hem till Benjamin och såg på "Pineapple express" den var ganska rolig men inte fantastisk. Runt 12 eller nåt kom Emilia och så gick vi ut efter ett tag. Då stack alla förutom jag, Benjamin och Emilia eftersom det bara är vi som bor på essingen. Vi stannade lite på torget, ahahah dansade lite , sen gick vi hem till Benjamin igen för jag hade gjömt min Ipoddär och sen blev det så att vi var där till typ kvart i 2. Men jajaj ni får bilder från min helg imorgon, nu ska jag sova, det är förfaan ljust ute,

Sov gott, :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0