Hedda- Ska laga middag

Jiiisses , jag ska laga middag nu för min mamma är och tränar och så ska vi äta när hon kommer hem, men det enda lilla minimaliska problemet är att jag SUGER på att laga mat. Jag kan inte ens lyckas att koka pasta. Nån ide på nåt lätt man kan laga ? :)
Jaja idag var jag iallafall inne på stan med Clara och Rebecca, jag letade efter bikini men som vanligt hittade jag ingen :(
Vi har inte riktigt bestämt vad vi ska göra ikväll, vi funderade på att sticka på en fest i vällingby , men vi alla är nog lite för trötta för det :P Jajja får se hur det blir. Jag är faktiskt sugen på en myskväll hemma hos nån och de andra tjejerna verkade också vara det.
Mn nu ska jag börja laga min misslyckade middag,  Pussssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0