Emilia- Hemma hos Hedda

Heejsan ! sitter hemma hos Hedda , men Hedda städar för att tjäna pengar . Haha vet ni vad jag och Hedda nyss lyckades göra ? Hedda bad mig handtvätta hennes klänning så hon satte på vatten i handfatet . men jag trodde hon hade stängt av vattnet men det hade hon inte så det blev översvämning och vatten på hela golvet , haha . På nått sätt så är det alltid jag och hedda som lyckas med dom här grejerna .
Snart ska vi träffa wille i kristineberg och hämta lite saker . Ikväll ska Viktoria och Hedda sova hos mig , det ska bli roligt :) Senare ikväll så ska jag också gå och lämna in mina klackskor så att han/hon kan klacka om dom .

Nu ska jag vara snäll och tvätta hennes klänning . puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0