Emilia- (skulle ha publicerats igår kväll )

Åhh jag är så trött på att plugga , den här veckan har bara bestått av plugg plugg plugg ! Som nu fick jag låna Fredriks jobb dator för att kunna skriva om mitt SO arbete . Så nu har jag kommit en bit på det . jag får väl göra lite varje dag sen när jag kommer hem från Orsa .
Nu har jag börjat tvätta massa kläder för Orsa också . ska snart hämta väskan och börja packa ner lite småsaker . Jag vet att jag packar tidigt , men om man tar fram resväskan så käns det som att man snart ska åka iväg .

haha jag tittar på bilderna från Model house Stockholm . Vilka som helst kan komma dit och ta bilder . Men om man vill köpa bilderna sen så kostar det pengar .

Det var för ett år sen ungefär  , Dom sminkade mig , men fixa håret fick jag göra själv innan . och dan innan jag tog alla bilder så hade jag skaffat Extensions för första gången . Men då hade jag limmat fast dom . Och jag råder er att aldrig limma hemma själva , för det gjorde jag , det slutade med att jag fick klippa av mitt vanliga hår i nacken för att jag skulle få loss det . Ångrar det grymt mycket för mitt nackhår har fortfarande inte vuxit ut helt . så nu har Hedda klippt mitt hår till axlarna , men det är bara bra för nu blev det inte lika tunt längre . Nej nus ka jag bädda ner mig framför TVn för snart börjar My super sweet sixteen , följer typ det, så Puss och Hej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0