Emilia- Lördag kväll

hej på er !
Ska snart dra ut och träffa Amelia , vi ska kanske till Medborgarplatsen eller kanske in till stan och träffa några . Men först ska jag äta middag .
Igår när jag kom hem runt halv 1 så fick jag ett ryck , jag började duscha mina extensions och KLIPPA MIN LUGG ! :O
Jag klippte inte rak lugg så ni kan vara lugna , jag klippte mycket mer sne lugg . Mamma har köpt hårfärg till mig nu också så imorgon ska jag färga håret .
Mina extensions blev mycket bättre nu när jag tvättat dom . Jag har ju provat alla möjliga sätt att tvätta dom , Ibland med hårinpakning , shampoo , Balsam och ibland med bara vatten .
Prova aldrig hårinpakning , det sliter bara ännu mer . shampoo funkar väl , men det sliter en del det också . vatten sliter också men balsam funkar däremot .
Nej nu ska jag äta snart så vi hörs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0