Emilia-

Oj jag har suttit vid datorn hela dagen , det är fan rekord för mig . Men jag har ju pluggat i någon timme också . så biologin kan jag nu så då är det bara svenskan kvar :)

Min vecka kommer se ut såhär :
-Måndag : skola och plugga med Rebecca och hedda
-Tisdag : Skola sen till ekerö
-Onsdag : Skola , inget planerat
-Torsdag : Skola, inget planerat , börja små packa lite till Orsa .
-Fredag : fira Hedda som fyller år på Lördag . så vi ska vara hemma hos Hedda och ha tjejkväll :) 
-Lördag : packa det sista till Orsa, på kvällen ska jag väl dra ut och hitta på något kul .
-Söndag: Drar vi till ORSA , tåget går typ 11.50 .  

ja inte så mycket planerat mest plugga efter skolan .
Nu ska jag dra och äta tidig middag . kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0