Emilia- Bloggar ..

Sitter och tittar runt på massa bloggar och så försöker jag fixa våran blogg lite , men det är ju verkligen hur svårt som helst . så jag ursäktar att det kan vara svårt att läsa vissa saker pga färger och allt . Men jag får be Hedda fixa det imorgon . Påtal om imorgon så ska jag upp runt halv 9 för att min familj tvingar med mig att bada kl 10 på morgonen .
Jag trodde jag skulle bli skit sprallig i hela kroppen pågrund av att jag inte får gå ut , Men det är faktist rätt så skönt att  sitta framför datan och inte göra någonting . Om ni också har tråkigt så är det bara att ringa och smsa nr är 0765974934. Höhö känner mig jävligt depserat .

Här är en bild på mig och Hedda från i sommras när vi var i Italien . Vi funderar på att ha den här bilden som header . Så om någon skulle vilja vara snäll och hjälpa oss fixa en header skulle det vara snällt . Ingen av oss fattar hur man gör (?)

Kommentarer
Postat av: Becky

skön bild! det är bäst att göra headern i photoshop om ni har det programmet?

2009-03-06 @ 21:26:17
URL: http://rebeccatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0