Emilia- Daim tårta

Sitter med Josefin min halvsyster och äter Daimtårta . yammi ! Idag var jag på ett badhus skit tidigt på morgonen . Men sen när vi kom hem så sov jag i 2 timmar , det var riktigt skönt :) Imorgon blir det plugg dag för min del , jag ska ha 4 prov den här veckan ,skulle vara skönt att ha gjort dom innan orsa , för sen har inte jag eller Hedda skola på en månad . Riktigt nice .
Om fem minuter börjar melodifestivalen . Det ska vi nog titta på .
nej nu ska vi hämta mer daimtårta . ciao !


Kommentarer
Postat av: Alexander

4 prov? :O vilka?

2009-03-07 @ 23:51:17
Postat av: Jessica

ursäkta att man frågar men daimtårta..:) hur kan du hålla dig så smal emilia? e du bara dt naturligt, KAN du inte gå upp i vikt eller tränar du mycket??

2009-03-08 @ 00:12:08
Postat av: Emilia

Svar´till Alexander : jag har två omprov . det är därför .



Svar till Jessica : Jag äter väldigt mycket onyttigt varje dag . Förrut tränade jag innebandy , men jag slutade på den för ca ett år sen , sen dess har jag inte tränat så mycket . Jag har börjat gå upp i vikt lite mer nu . men det är någonting jag är glad för . Eftersom att jag hela tiden får höra hur smal jag är så är det inte kul i längden .

Sen får ni ju inte tro att jag inte äter mat för det gör jag verkligen, kanske inte så mycket i skolan , men hemma så äter jag riktigt mycket mat . Det verkar som jag har det lite svårare att gå upp i vikt , men det är inte det jag tänker på 24/7 . Jag har ett liv ..

2009-03-08 @ 11:51:27
URL: http://heddaochemilias.blogg.se/
Postat av: Jessica

Okej tack för svaret, det är lättare att fråga än att döma efter det man bara ser/hör. Tack för att du inte tog illa upp. Ha det så bra!

2009-03-08 @ 12:04:09
Postat av: Emilia

Så lite så .

2009-03-08 @ 12:53:29
URL: http://heddaochemilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0