Emilia-Hemma+Prao

Hej Stockholm. Vi kom hem igår från Orsa . Vi har verkligen haft det jätte kul . Vi har åkt snowboard varje dag och vi har båda två verkligen utvecklats , från att åka i gröna backar har vi lyckats åka i röda backar och så har vi prövat på små hopp , Skogsbackar och snurra med snowboarden . Det har iallafall varit jätte kul . Sen har ju Viktoria och Clara skrivit lite i våran blogg medans vi var borta . Och sen var det två killar som var skåningar som började snacka med oss , båda var fula och jobbiga , dom följde efter oss var vi än åkte . Så sen frågade dom oss om våra nr men vi gav Rebeccas nr istället . Men sen visade det sig att Rebecca inte gick på det utan hon började spela oss , så hon sa massa korkade grejer som inte vi visste om . sen på after skin så var dom där och vi var lite med dom resten av kvällen. Det visade sig att dom var roliga att vara med . Men vi visste ju inte om allt det där Rebecca sagt till dom . Och det var riktigt pinsama saker . jaja , sen senare efter vi hade ätit middag så ville dom träffa oss igen men vi svarade inte på deras sms ( rebecca gav dom våra nr senare ) . iallafall tänkte vi basta , så både jag och Hedda sprang runt i underkläder , sen ser jag att dom kommer mot våran stuga . Både jag och Hedda får panik eftersom att vi står i underkläder . så vi springer in på toaletten,låser dörren och släcker . Vi bara står där och as garvar ... Dom gick senare . och sen blev dom sura för att vi drivit med dom hela tiden . ja nu har ni hört en lång historia om skåningarna . men roligt var det iallafall . haha ..
Men jag längtar redan tillbaka . Det är väldigt mycket familjer där , men även lite ungdomar som bodde där i Mora . Tack för en underbar vecka iallafall !

Idag har vi ju haft prao . Vi började kl 9 , vi trodde vi skulle sluta 3 men vi fick sluta runt 4 . Men det var jätte kul. Vi jobbar på ett cafe som ligger längst ner i Västermalmsgallerian . " Brödernas cafe" . Vi kommer jobba där i 2 veckor så det är bara att komma dit :)
Juste jag är hemma hos Viktoria nu , det är därför jag har tillgång till internet , men jag har fått tillbaka internet hemma hos mamma nu så nu kommer jag blogga oftare .

Nu måste jag dra hgem och äta middag , hör kanske av mig senare ikväll .. puss på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0