Emilia- Internet

hejsan !
Nu har jag fått tillbaka internet hemma hos mamma , det betyder att jag kommer uppdatera mer nu . Jag är så sjukt trött på våran blogg . jag kan inte lägga in bilder för att sen vi flyttade så tappade vi bort det där kortet som gjorde att jag kunde lägga in bilder från mobilen . och vi byter aldrig header . ja allt är väldigt tråkigt i den här bloggen . Vi ska fixa till den när vi har ork och lust ,
Idag var det prao dag 2 . Det gick väl bra , men det är samma sak som vi gör hela tiden t.ex tar emot beställningar alltså häller upp caffe , det är typ det enda vi kan göra . Ta bort disk och snabbt springa och ta en disktrasa med diskmedel och göra rent . sen ska vi ställa allt i ett diskställ . sen ställer man in den i diskmaskinen som tar 2 minuter . sen ska man plocka upp allt ur den ..
sen ska vi skära massa sallad och kyckling i ett äckligt kök som stinker prutt !! Så det gör vi i 6 timmar . Tro det eller ej , men om en vecka så kommer jag fan längta tillbaka till skolan :O fast snart är det påsklov , det får mig på bättre tankar .
Oj fan , jag låter bara deprimerad . men jag är väl bara trött antar jag . Om 45 min börjar desperate housewives som jag längtat efter i en hel vecka !
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0