Emilia- :S

Hej på er !
Är på ekerö nu , och jag ska vara här hela helgen . Det var riktigt länge sen jag var här en hel helg .
Jag måste bara berätta en läskig grej , är fan fortfarande lite skakis .. När jag skulle gå av bussen på ekerö så kommer en bil med två killar i ,och dom har nervevat fönster , den ena killen som inte kör har typ massa sjalar inlindade runt huvudet och så håller han i en jävla PISTOL ! Så ser jag att han siktar den mot mig ! Jag visste inte hur jag skulle reagera , sen sköt dom ett skott mot mig , men jag tror det bara var en sån där pistol som man skjuter på tavlor och träd m.m . Det lät som det iallafall . Men dom träffade inte . men hur fan ska man reagera , jag fick fan panik , man vet ju inte om det är en låtsas eller riktig . Även fast det inte var en riktigt pistol så kan ändå sånna där kulor också vara rätt så farliga om man träffar !

Ikväll så behövde jag vara hemma på ekerö för att jag har gjort vissa saker som man inte borde , men dom andra ska vara hemma hos wille med massa folk . så jag kommer sitta och tycka synd om mig själv hela kvällen . :(
Nu ska jag gå och titta mig själv i spegeln i 30 minuter , så tråkigt har jag just nu . hej så länge !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0