Emilia- SKIT PRAO !

Åhh jag är jätte trött på praoen . Idag skällde han typ ut oss och suckade om jag gjorde minsta lilla fel . Senare blev det bättre , men på praoen ska man ju få lära sig . Men den ena killen erkände att vi var dom bästa prao eleverna hit tills. Första positiva kommentaren iallafall. jag har precis färgat mitt hår blondare. Eller snarare utväxten . Det blev jätte bra . Imorgon ska jag och Hedda plugga ,plugga och plugga ! Vi båda två har ju lite att ta igen sen Orsa . Längtar tillbaka dit . Helgen var jätte skön , I Fredags var vi ju på bio . På Lördagen träffade jag Amelia och vi åkte till Medborgarplatsen och träffade några av hennes kill kompisar . Det blev inte riktigt som planerat , men det var en kul kväll iallafall . Senare mötte Jangi upp oss och åkte tillbaka till kungsholmen med oss . Där träffade vi Rebecca, Clara, Viktoria, Emrik och Ludvig eller Adam (?)Kommer inte ihåg vad han heter . jag och rebecca hann inte vara med dom så länge så vi åkte hem tíllsammans . Inatt sov Rebecca hos mig . Ingen av oss kunde somna förrens halv 3 , men jag fick iallafall 5 timmars sömn . Det kanske var därför jag var så jävla irreterade på dom som jobbade där , för att jag var trött . Nej nu ska jag lägga mig i soffan och titta på tv innan jag går och lägger mig .


Mina småsyskon för 3 år sen i Italien . Kunde inte låta bli att lägga upp den , Haha !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0