Emilia- tråkigt !

Jag har jätte tråkigt , sitter i datasalen helt själv ! Känner mig jävligt ensam . men jag slutar om 10 minuter .
Igentligen ska jag plugga SO eftersom att vi ska lämna in vårat Industri arbete efter påsklovet . Och plus att jag måste göra om allt typ . Men jag får göra det hemma .
Nu efter skolan ska jag och hedda hem till henne och bara ta det lugnt , hedda vill plugga men det pallar inte jag . Vi kanske ska göra ett videoinlägg , hoppas det kan bli bättre än förra gången , haha .
och imorgon är det fredag , ÄNTLIGEN ! så efter skolan ska vi tjejer åka in till stan och köpa present till Hedda , sen kanske jag ska åka hem till Hedda och hjälpa henne göra tacos . Sen var det planerat att vi kanske skulle vara några stycken hemma hos wille på lördag , men nu kanske vi inte ska det så jag kanske ska vara barnvakt istället och tjäna lite pengar . aja jag får se .
ikväll så måste jag börja tvätta och packa till Orsa eftersom att vi åker på Söndag :)
See you later !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0