Hedda- 4 dagar kvar till helg

Heeej , jag har suttit och pluggat typ hela kvällen och har därför inte kunnat blogga.
Skolan gick ovanligt bra idag och på nåt sätt kunde jag koncentrera mig. Till och med på mattelektionen, och det är nästan omöjligt´med en Emilia och Jojje i rummet som hoppar runt och sjunger och dansar. Asså vi 3 sitter i ett annat rum med en assistent(haha sär jag vet) men grejen är att vår assistent är typ 22 och sitter bara och garvar åt oss. Men idag lyckades jag  faktiskt göra 10 tal och det är rekord för mig *stolt*.
yeye efter skolan åkte jag och Emilia hem till henne och pluggade. Vi kom faktiskt igågn väldigt bra. sen klippte jag hennes hår också :) Det blev fint.

Nu ska jag fortsätta med pluggandet, pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0