Hedda- Då är man 15 då.

Tjaaaaaa, hur är det ? Själv mår jag slitbra. Jag håller på att packa lie smått efterso vi åker. Men grejern är den att det är så sjukt tråkigt att packa så jag skjuter allti upp det till sista sekund.
Jaja imorse  var det ju meningen att jag skulle vakna när min familj kom in med fika och presenter men såklart hade jag vaknat innan. haha jag var så jävla kissnödig så jag orkade inte ligga kvar i sängen längre.
I födelsedagspresent fick jag iallafall pengar till en ipod touch som jag ska köpa idag, handbagage och neccesär  från longchamp som matchar min resväska. Nån slags kalender men den ska mamma byta till något annat för jag skulle aldrig använda den. Det bir förhoppningsvis ett par skor från vagabond son jag vill ha. Och sen lite smågrejer. Ska också få lite grejer ikväll, bla annat från Gustav som inte hade hunnit köpa :P

Snart ska jag sticka iväg och hämta ett paket på posten och sen in till stan för en sushilunch med Viktoria och Emilia. Senare kommer Tinna in till stan också :)
Yeye ha en bra dag för det ska jag ha , pussssss<3

Kommentarer
Postat av: Viktoria

GRATTIS MITT HJÄRTAT

2009-03-14 @ 11:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0