Hedda- Dagen

Tjeeee nu kom jag hem för ett tag sen. Jag har varit först pch ätit middag i Kungshallen med Clara, Rebecca och Viktoria. Efter det drog vi till Timur och hans fina källare:P hahah nej men det var lite mysigt där men det blev en lugn kväll.
På dagen idag var vi först och solade solarium sen stack jag och rebecca ocg fikade på FIX och sen in till stan. Där träffade vi Clara , Linnea M , Maja, Malou oich Esmeralda på NK där det var modevisning för björn borg.
Yeye nifår se bilder från dagen antingen senare ikväll eller imorgon bitti.
mina planer för morgondagen är faktiskt att bara plugga hela dagen. Vi har så himla mycket nu så jag måste få en del gjort.
Jaja nu ska jag se Oceans thirteen som går på TV,
PUsssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0