Hedda- hemsk dag

Heej nu har jag kommit hem från en ganska jobbig dag i skolan. Dagen började med att mitt busskort blev stulet och sedan irriterade jag mig på det hela dagen. Jag har också haft ett prov men det gick väl ok.
Efter skolan  åkte jag, Emilia, Tinna och Viktoria till västermalmsgallerian för jag och Emilia skulle fixa det sista med vår prao. Så nu är det fixat iallafall. Sen åkte jag och Tinna hit hem till mig haha men hon kunde stanna i typ 20 min för hon skulle träna. jaja nu ska jag städa och plugga. och det värsta, ringa mamma och berätta att busskortet är borta:(

Jaja ha det bra, pusssss♥

Kommentarer
Postat av: Amanda

Men om du har köpt det på internet så får man ett nytt (:

2009-03-10 @ 18:29:46
URL: http://wikstromjulin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0