Hedda- Home again

Tjeee nu har jag precis kommit hem. Vi hann precis till bion som började 20 över 9 och den var väl slut typ halv 12. Filmen var jävligt rolig och jag skrattade typ högst oh mest av alla.  Emilia tyckte det var lite pinsamt men det var nog för att jag skrattade när ingen annan skratttade också och så låg jag typ på golvet och asgarvade. YDen var bra men boken är absolut bättre , men det är ju så det brukar vara.
Efter bion gick vi till Mc donalds på hötorget för att gå på toa men den var trasig och så satt det några killar i vår ålder där inne så då sa jag och Emilia att Rebecca skulle få typ 50 spänn av oss om hon gick fram och satte sig bredvid dem och började snacka och hon gjorde det , hahah faan vad roligt asså. Men hon fick ju penagr iallafall.
Sen på vägen gick jag hem till padre och hämtade SATC boxen så den ska jag se på halva natten nu, men det går verkligen inte att tröttna på den ju.
Ha en bra natt, pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0