Hedda- Ibland är livet fantastiskt

Jag är jävligt glad just nu. Jag vet inte varför men livet känns helt perfekt bara. För några veckor sen kändes allt som skit och jag ville bara skita i allt och ligga i sängen, men nu är jag jätteglad och livet känns enkelt och underbart. De enda 2 anledningarna jag kan komma på att det har förändrats är att jag inte går i skolan just nu och att våren är på väg. Det är 2 saker som påverkar mig väldigt mycket. Men största anledningen till att jag är så lycklig är att  jag har världens underbaraste kompisar. Utan dem skulle mitt liv verkligen vara skit så dem är jag verkligen tacksamma för att jag har.
Yeye kände bara för att berätta hur glad jag är ,




Tack för att ni är dem ni är, ni betyder allt<3

Kommentarer
Postat av: rebecca

tack hedda, du betyder så mycket du också ! älskar er

2009-03-28 @ 19:15:38
URL: http://justhree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0