Hedda- jag vill skriva, men om vad ?

Ja jag är jättesugen på att skriva men jag har inget att skriva om men det kanske ni märkte i mitt förra halvt meningslösa inlägg.
Vad vill ni läsa om ?  Mode och andra ytliga saker, eller om typ vad jag tycker om stora världsnyheter. Eller tråkiga politiska inlägg(haha inte så stor chans kanske).
Ibland när jag sitter här och skriver och lägger in bilder på vad jag har på mig känner jag så jävla ytlig. Det finns typ hur mycket roliga, viktiga och intressanta saker att skriva om men istället skriver jag om dagens shopping.
Hahah nu orkar jag inte sitta här ock skriva om ingenting längre så jag tänkte gå och lägga mig i sängen och ringa Emilia:)






Seeeee you later <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0