Hedda- Jävla skitsnö

Tjaaa, var det bara jag som aldrig ville gå upp imorse när man kolla ut genom fönstret . nej men alltså seriöst jag började nästan gråta. Jag som trodde att det började bli vår men icke sa nicke inte än.
Jaja nu har jag iallafall pluggat lite och har också hunnit se DH.
Dn där klänningen Emilia la in förut var förresten extremt söt. jag har bara sett den i svart förut men den där va ju hur söt som helst. jaja jag tänkte ta lite vårshopping när jag kommer hem från Orsa. Då borde väl ändå snön ha smält. Det känns inte så lockande att vårshoppa i snöstorm

jaja nu ska jag återgå till pluggandet ett litet tag och sen ska jag sova, God natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0