Hedda- Life is what you make it

Heej , även idag åkte jag hem direkt efter skolan, :(. Tråkigt asså men det lönar sig väl i slutet. Nu tänkte jag precis börja plugga. Jag börjar med Hemkunskapen eftersom vi har prov i det imorgon. Och om 3 kvart kommer min lärare så då är det matte som gäller i en och en halv timme. Visst låter det roligt?
Jaja förlåt att det blir så mycket pluggsnack i bloggen men det är  ungefär vad mitt liv går ut på just nu. Men på fredag då är den här hemska veckan över:)
Ni ska iallafall få en dagens outfit, väldigt enkel men jag orkar faan inte tänka på vad jag har på mig just nu :P




haha väldigt nära där, memen,
Tröja(syns inte) från Gina
Kofta från Inwear
Kjol från Gina
Halsduk , jag och Clara bytte så jag vet inte var den här kommer ifrån

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0