Hedda- lite bråttom

Tjeeee nu fick jag plötsligt bråttom, jag sitter här med blött hår i en morgonrock. Haha jaja det fixar sig. JAg glömde tyvärr att skriva igår men jag när jag kom hem var jag skittrött. men praon var skitkul och vi fick göra allt möjligt, skära sallad, ta betalt, lämna ut mat och plocka disk mm. Efter praon åkte jag och träffade mamma och Gustav för vi skulle på visning av en lägenhet på kungsholmen. Men på vägen dit gick vi snabbt in och köpte ett par svarta jeansleggings åt mig och ett fodral till min ipod touch. Och såklart en fika på EH. Sen stack vi till visningen men ingen av oss gillade lägenheten så mycket så vi stack typ direkt.
jaja nu måste jag gå och torka håret, pusss på er<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0