Hedda- snart Fredag

Härligt va? snart har det gått en hel vecka till:)
Jajaj idag har jag ju praoat och det gcik väl okej.  Inte så roligt men det funkade väl , George och Timur kom och hälsade på men då fick vi typ inte gå  därifrån så de stack till tandläkaren. Min pappa kom och fikade också. Jajaj det var väl ungefär dt som hände under praoen. Efter det stcak jag till Vikku och på vägen träffade jag lotta så hon hängde med och så stack vi 3 in till stan. Det var jättehärligt för det var så himla skönt väder också.
Det blev lite shopping för oss men inte nåt speciellt roligt som behöver visas här. Men jag köpte iallafall den där Fuck you tröjan med Kate moss eller britney på eller vem det nu är.
Och fika på Espresso house. Sen åkte gick jag och träffade mamma när de andra åkte hem och så åt vi middag inne i stan. Haha och då fick jag iden att hon borde adoptera ett barn. Hahah lite udda eftersom hon är några år över 40 :) men man kan ju adoptera ett som är typ 2 år och då är det ju inte så konstigt. Nej men barn är så söta :) Men hon var inte spec positiv till det, tyvärr.
Oj det här blev långt, yeye hoppas att ni orkade läsa :)

Kommentarer
Postat av: Jossan

det är faktiskt Heidi Klum på t-shirten :) <3

2009-03-26 @ 21:19:18
URL: http://barajossan.blogg.se/
Postat av: hedda

haha okej, har ingen aning, alla säger olika :) <3 jag tror att det finns 2 olika faktiskt men jag vet inte vem det är mer än Heidi isåfall

2009-03-26 @ 21:25:13
URL: http://heddaochemilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0