Hedda- underbar kväll, tack tjejer

Tjaa nu har alla tjejerna gått hem. Det blev jag, Emilia, Vikku, Tinna, Rebecca och Clara.
haha vi t middag typ halv 9 och sen har vi myst hela kvällen och ätit tårta och chips och grejer.
Gulliga som dem är hade dem med sig presenter också en jättesöt sminkneccesär, en BUS spray som jag har velat ha länge och typ ett nattlinne med inbyggd BH haha lite svårt att förklara  men ni får se imorgon.
Just nu snackar jag med  Vikku som precis kom hem och ringde för att gratta mig. För jag är ju 15 år nu :)
Haha känns lite ensamt här hemma för jag skickade bort mamma för kvällen och hon är inte hemma inte hemma än.











Sov gott om vi inte hörs igen. Pusss<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad dricker ni? <3

2009-03-17 @ 20:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0